Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Import of Franchising Concepts into the Czech Market
Mazuch, Štěpán ; Maselli, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with the description and the analysis of Franchising as the option of an investment without the need of a higher amount of capital. This thesis is focusing on the new incoming companies onto the Czech market and possibilities of their financing. This thesis analyses the current situation offers and possibilities of investing into new concepts.
Franchisingový koncept pro rozvoj autoservisu
Konečný, Lukáš ; Málek, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možností expanze a rozšíření stávajícího podnikání vybudováním franchisingového řetězce. V České republice je vytvoření vlastního franchisingového konceptu doposud vzácnosti, protože tato možnost expanze není českým podnikatelům dostatečně známá. Výstupem práce bude navržení franchisingového konceptu pro společnost AUTO HORÁK. Navrhovaný koncept je koncipován tak, aby umožnil společnosti základ pro její expanzi.
Import of Franchising Concepts into the Czech Market
Mazuch, Štěpán ; Maselli, Lukáš (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with the description and the analysis of Franchising as the option of an investment without the need of a higher amount of capital. This thesis is focusing on the new incoming companies onto the Czech market and possibilities of their financing. This thesis analyses the current situation offers and possibilities of investing into new concepts.
Franchisingový koncept pro rozvoj autoservisu
Konečný, Lukáš ; Málek, Petr (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá možností expanze a rozšíření stávajícího podnikání vybudováním franchisingového řetězce. V České republice je vytvoření vlastního franchisingového konceptu doposud vzácnosti, protože tato možnost expanze není českým podnikatelům dostatečně známá. Výstupem práce bude navržení franchisingového konceptu pro společnost AUTO HORÁK. Navrhovaný koncept je koncipován tak, aby umožnil společnosti základ pro její expanzi.
Marketingové nástroje ve franšízovém podniku
BOHÁČKOVÁ, Hana
Diplomová práce charakterizuje podnikatelské prostředí v oblasti franchisingu v České republice a Evropě. Vývoj a změny v posledních letech v počtu franchisorů a franchisantů, přehled největších a nejznámějších značek na českém a evropském trhu. Obsahuje situační analýzu a SWOT analýzu vybraného hotelu. Na základě těchto analýz je určena strategie expanze. Dále navazuje franchisový koncept včetně předmětu franchisingu a know-how.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.